Pagina's

woensdag 14 mei 2014

Recycle workshop

Af en toe krijg ik de vraag om mee te denken voor een speciale workshop.
Laatst kreeg ik de vraag van de Verdubbeldame. Ik besloot gehoor te geven aan haar oproep om een workshop te geven met afvalmateriaal. Recyclen dus. Recycling met kleding kom ik regelmatig tegen, dus ik besloot om het met echt afval iets leuks te gaan maken.

Op internet kwam ik talloze ideeën tegen. Maar hoe kom ik bijvoorbeeld zo snel aan 100 lege N'espressocups? Of 600 lipjes van blikjes? Etc.
Ik spaarde en bewaarde van alles. Mijn kamer leek een vuilnisbelt. (Meneer is blij dat het achter de rug is). Ik maakte een aantal voorbeelden. Twee ervan werkte ik uit tot workshop. Enkele ideeën spoken nog door mijn hoofd en hoop ik binnenkort te realiseren.

Mijn bedoeling is om regelmatig tutorials te plaatsen. Tijdens de voorbereiding heb ik diverse foto's genomen om dit te kunnen realiseren.

Hieronder een fotootje van de dingen die ik gemaakt heb. Niet alles is te zien;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten