Pagina's

woensdag 5 juni 2013

Rok nummer 2

Dit keer hetzelfde idee als mijn eerste rok. Alleen nam ik een ander patroon dat net iets groter valt. En dit keer moest ik het helemaal zelf doen. En dat is gelukt. Alleen schoonzusje M gevraagd hoe ik de rits erin moet zetten en toen ben ik gaan proberen. Te dicht op de rand, ging hij niet meer dicht. Net even te ver, etc. Ik haalde hem (alleen de ene kant) zo'n 5 keer uit. Maar hij zit er nu grandioos goed in. En die tegenslag kon in wel aan.
Dat mijn machine de voering in het spoelhuis trok, was frustrerender. Ik heb er uren over gedaan, zoeken naar de juiste spanning, opnieuw inrijgen etc., maar het lukte me niet de panden te zigzaggen. Toen maar naar schoonzusje M gefietst en die had het roets-roets voor elkaar. Na een paar dagen rust, lukte het mijn machine wel (spanning op 2), al bleef hij ietsje trekken.

Ik ben heel tevreden met het resultaat. (de foto is een beetje vaag) Het zijn dan ook echt mijn kleuren. Heb geshopt voor een leuk shirtje en legging en slaagde niet. Gelukkig bedacht ik me later dat ik nog iets in die kleuren in de kast heb hangen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten