Pagina's

dinsdag 26 maart 2013

Hij bromt en rookt en naait niet meer

Om wat meer naai-ervaring op te doen en de in een poging de wereld iets groener te maken, ging ik aan de slag met de Piekeboe. Een boodschappentas die je kan opvouwen in een voorzakje van de tas. Handig als mijn fietstas weer eens te klein is. En natuurlijk ter vervanging van tig plastic zakjes.

De uitleg was helder en duidelijk. Ik was al een heel eind op weg en toen begon de naaimachine (van mijn moeder) te brommen. Dat deed hij laatst ook al bij mijn moeder. Ik zette hem uit. Spelde mijn tas in elkaar, wachtte even en schakelde hem weer in. Rook! Oeps snel uit, stekkers eruit.

Afwachten of er nog wat aan gedaan kan worden. Nu kan ik dus niet meer naaien....... En ik had net zulke gave stof gezien voor een tweede rokje..... Ik kan al wel gaan knippen en rijgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten