Pagina's

zaterdag 6 oktober 2012

Onderzetters voor de sier

'Kun je die voor mijn verjaardag maken?' 'Welke kleuren?' 'Doe maar dezelfde kleuren als op het voorbeeld, die vind ik mooi.' Tja en als je die kleuren dan niet in de kamer van je moeder vindt uitkomen, dan doe je stiekem andere kleuren. Evengoed een tevreden moeder.


Het patroon is van Karin aan de haak. En staat ook in diverse haakboeken. Bij elke onderzetter ging het makkelijker en uiteindelijk gewoon uit het hoofd. Het is een heerlijk makkelijk patroontje wat je zo weg haakt en het is lekker snel af. Bedankt voor het delen, Karin.

Op de Kreadoe mag mijn moeder haar andere cadeautje uitzoeken en ga ik andere haaknaalden kopen. Ik heb al vele verhalen gelezen over haaknaalden die minder pijn in/aan je hand achterlaten/veroorzaken. Die moet ik hebben! Gelukkig ga ik meerdere dagen naar de KreaDoe. Kan ik op woensdag eentje kopen en testen en eventueel op donderdag of zaterdag de andere nummers. Wordt vervolgd dus.

Binnenkort bazar van/voor de kerk, dus ik haak nog een paar setjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten