Pagina's

zaterdag 13 september 2014

Sieraden - wat maken klanten

Benieuwd naar wat u kunt maken tijdens een workshop? Hierbij een aantal foto's van kettingen die klanten hebben gemaakt tijdens een workshop.


Alle kettingen bij elkaar


groene ketting - zweeftechniek

veterketting
details veterketting

veterketting was populair

weeftechniek- vergt wat inzicht

nog iemand waagde zich aan de weeftechniek


Ook zelf een ketting maken? Ik geef er workshops in.
1-4 personen € 25,- per persoon
5-9 personen € 22,50 per persoon
10 of meer personen € 20,-
Ik geef de workshops bij voorkeur in mijn eigen atelier. Ik heb namelijk nogal wat kralen te verslepen.

2 opmerkingen:

  1. Dank voor je reactie op mijn blog. Wat een gezellige kettingen zijn dit. En heel divers. Ik hoop op veel workshopvolgers voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen