Pagina's

maandag 7 oktober 2013

Eindelijk weer eens een ketting

Het kwam er gewoon niet van.... weer eens een ketting maken. Voor de workshops kettingen maakte ik al een tijdje geen reclame. Dus die had ik ook niet. Even wennen dus.

Een paar maanden geleden kocht een klant een cadeaubon voor een ketting en de ontvanger ervan kwam deze week langs. Ik stalde al mijn kralenbakken uit en de klant koos een aantal kralen uit. Daarvan maakten we samen deze vrolijk gekleurde lange ketting.

Best handig. Een ketting helemaal naar wens van de klant. Veel plezier ermee.
Heb de bakken maar laten staan. Kan ik voor van de winter weer een paar nieuwe kettingen erbij maken. Wil je ook zelf een ketting maken en woon je in de buurt? (NOP, Urk, Flevoland) Mail me dan voor meer informatie margrietbaarssen[at]hotmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten